Borta bra men hemma bäst!

Gud vad skönt det är att vara hemma i detta kalla friska klimat - helt ärligt. Fast det börjar bli varmare vilket jag gillar! Hehe. Idag träffade jag min Amanda och vi hade det jättemysigt och roligt. Saknat henne:) Nu är jag på väg till Hälleviksstrand över helgen för att fira påsk med styvmamma och mina styvsystrar. Lär bli nice. Fast saknar pappa som vi lämnat kvar på sjukhuset i Thailand.. :( Han hade 40 graders feber (som gått ner nu, tack gode gud!) och hans fot lika stor som Kebenekaise. Han måste stanna kvar där i två-tre dagar till vilket ger oss väldigt dåligt samvete. Ironiskt att det var hans överraskningsresa och så är det han som får hudinfektion så hans fot blir lila.. Tycker så hemskt synd om honom och saknar honom redan. Pappa, kom hem snart! <3 Tur att han är i goda händer dock, med en svensk medhjälpare vid sin sida. Det var allt. Pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0