Suck.

Studierna har tagit det bästa av mig och jag är stressad, förvirrad och supertrött samtidigt. Inte okej.. Jag har sjukt stora problem med min koncentrationsförmåga när jag sitter hemma å pluggar. Tror nästan det vore bättre om jag börjar sätta mig på Stadsbibblan och pluggar där, för där finns det inte lika många distraheringar vilket gör det lättare för mig att hålla fokus. Drar nog dit imorgon, efter att jag varit hos pappa och hämtat upp lite kläder jag lämnat där från Thailand-resan och så.. När man ändå är i farten! Haha. För övrigt ser man ju inte helt fram emot att första skoldan efter påsklovet är imorgon. Är INTE pepp kan jag bara meddela, fast jag försöker intala mig själv att det är bara ett par månader kvar sen så kan jag bara släppa skiten och slappna av. Så jag får väl offra två månader av mitt liv och vara lite deppig och ha supertråkigt, om det kommer hjälpa mina studier - vilket det kommer. Ska kolla om Magda har lust att följa med mig dit.. We'll see.. Men aja, det var allt. Pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0