Utby/Hovås


Michan å jag, taggade!

Dagen efter, på väg hem från Hovås.

Redo!

Michan & Carro, aka munter och döden, på väg hem från kröket med moi!
Igår var det krökkväll i Utby hos en kille vid namn David med goa vänner, bland annat bästis Carro, som jag tidigare nämnt och det var väldigt trevligt. Efter det så begav jag mig med Carro hem till hennes ställe i Hovås och sov över där, vi crasha typ direkt och vaknade upp idag runt 20 över 11, fortfarande jättetrötta fast vi var tvungna att gå upp för jag skulle hem och ha middag/efterrätt med familjen och svärsyster, som nyligen fyllde år och Carro skulle plugga inför matteprov på torsdag så att.. Idag har jag varit rätt seg och nere men det är man väl på alla söndagar? Ångest inför skolan liksom. Men aja, dags för mig att titta ikapp lite Gossip Girl-avsnitt innan man går och lägger sig. Godnatt allesammans! Sovsött. Pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0