Blå

Hola! Om ett litet ögonblick, runt halv fem, så ska jag in till stan för att träffa min äldsta (som i den jag haft längst) bästa vän Carro och äta lite sushi (IGEN) och sen åka hem till mig (IGEN) å se på film å ha det mysigt. Saknat min baby.. Var så längesen! Stor kärleksfaktor där ja.

Man kunde inte motstå en rutt in till stan, vårsolen är ju trots allt här! Så himla skönt. Det är inte samma grej med en ljus vinterdag, det är nått alldeles speciellt när de första gula solstrålarna dyker fram och lyser upp vår stad! Hehe ;)

För övrigt så hade man en allmänt go dag i skolan med. Har blivit bättre på att ta allt aningen lättsammare så är inte lika stressad längre, å det är ju nice det! Haha. Å med en liten grupp bilder på mig så avrundar jag detta inlägg. Pusspåer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0