Massa Massa Text

Ääääääntligen är katten ur påsen och Frida kan med största säkerhet blogga fritt om allt och inget! Imorgon så bär det av för mig, pappa, styvmamma, styvsystrar och storebror till Thailand! Wiiiiiiiiiiieeee. Det ska bli sjukt kul! Kommer sen inte hem förrän den 1 april, så sug på den! :)

Vi avslöjade överraskningen (som vi hemlighållt i ett år) för min pappa igår morse, på hans 50-årsdag, med en uppväckning klockan 9 på morgonen med tårtbit och massa presenter! Vi läste upp en dikt för honom som styvmamma Charlotte framställt om att vi tar med honom på en resa till Thailand om två dagar i två veckor. Han blev minst sagt chockad - och överlycklig såklart! Sen för att spexa på det ännu mer så hade vi på oss bikini och baddräkt under morgonrockarna som vi avslöjade efter vi läst klart dikten. Haha! Så klockrent!

Sen från klockan ett till sju på kvällen så hade vi öppet hus hemma för att fira honom, och det kändes ärligt talat som en studentfest. Jag fick stå och servera fördrinkar till alla inkommande, som ett litet jobb för kvällen, och välkomna och presentera mig som födelsedagsmannens dotter om och om igen för säkert en 90 människor. Alla var ju välkomna.. Det var sjukt stressigt men jag lyckades hålla kvar mitt påklistrade leende och mina 10 centimeters höga klackskor hela långa skiftet igenom så att.. Kvällen var i stort sätt extremt lyckad tycker jag och pappa tycktes tycka samma sak. Jag lyckades dock somna framför teven när alla gått hem med festkläderna på, sminket kvar och även med linserna i under en filt då jag såg på en bra film. Hehe.

Idag hade jag ett avskedsfika med 5 kompisar, för min bortfärd (enbart för nöjes skull, hehe) och tog sen en liten shoppingtur för de sista nödvändigheterna till resan, som hårband för min lugg och så. Kommer sakna kompisarna men resan är definitivt värd mödan! Thailand here I coooomeeeee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0