Message From Thailand

Hej bloggen. Thailand är underbart! Bortsett från att man bränt sönder sig de två första dagarna här så har allt varit prima och jag har dessutom lyckats repa mig rätt bra med kylbalsam och solfaktor 30 i skuggan i två-tre dagar. Men jag har allt fått färg ändå ;) Solen är extremt effektiv här kan man lugnt säga. Jag har läkt i lagom tid för en båtutflykt vi ska upp tidigt imorgon bitti för att göra till PhiPhi Island och Bamboo Island för att utföra lite vanlig hederlig snorkling, sola och bada och även köra lite sightseeing. Lär bli skoj! Men nu är klockan så mycket som 12 på natten här och jag ska upp klockan sju så det är nog dags att sova nu! Ville bara hålla er uppdaterade :) Men när jag kommer hem om lite mer än en vecka lär ni få se lite semester bilder som kommer få er att trååååna efter sommaren! Hihi. Ha det så bra i kalla Sverige gott folk! Godnatt och sovsågott. Pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0