Tuning in from Thailand

Om fem dagar kommer man hem från detta varma klimat till ett land där istiden är på god väg. Greeeaaat.. Haha. Fast å andra sidan, utefter de bilder jag har sett på mina goda vänner på facebook så börjar vårvädret äntligen ta fart i Göteborg så det glädjer mig.

Tiden här har varit obeskrivligt härlig och en del av mig skulle mycket hemskt gärna inte ha något emot att stanna här en vecka till. Hehe. Fast den andra sidan av mig saknar alla mina vänner - Magda, Hea, Jenni, Manda, Carro, med flera - på tok för mycket och skulle få ett allt för oumbärligt dåligt samvete för att jag är här och njuter medan dem är i kalla tråkiga Sverige. Så det är verkligen blandade känslor.

Ska bli så kul att få visa er alla bilder från min resa här när jag kommer hem! Tror verkligen stort på att det kommer befinna sig en hel del avundsjuka blickar som läser detta i sådana fall. Hehe.

Dags att avrunda, snart är det Kaisas tur med datorn. Ha det fint tills nästa inlägg. Pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0