Venting.

Om det är någonting i världen som jag stör mig på så är det när människor inte svarar när man tilltalar dem. När de bara är tysta. Och sen när man vädjar efter livstecken från den andra personen, typ två minuter efter att man själv yttrat sig, så påstår dem bara att de inte har något att säga. Men hallååååå! Vad sägs om ja, nej, mm, okej, kanske eller ännu bättre; JAG VET INTE VAD JAG SKA SVARA PÅ DET? Visa att du hör mig liksom. Det kan väl inte vara så himla svårt?! Det är så en konversation fungerar. Hatar dessutom konflikträdda människor som bara påstår att man är tyken eller "muckar gräl" bara för att man säger vad man tycker. Eller att vad man än säger tolkas som ironi eller sarkasm.. Helvete. Som ni kanske förstår vid detta laget så talar jag om någon specifik, men jag tänker inte nämna namn för det är oväsentligt. Det är jobbigt när man är varandras motsats, det där med "opposites attract"? För min del, är det bullshit. Jag behöver friktion! Jag behöver motstånd! Jag behöver någon som vet hur man för en konversation och inte anklagar en för sarkasm, ironi eller allmän tykenhet bara för att man säger vad man tycker. Man kan gå tillväga hur försiktigt som helst men personen brister ändå. Åååh! Usch, jag orkar inte.

För att ta ut mina aggressioner åker jag nu och springer lite på löpbandet på gymmet.

Pusspåer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0